Quornrätter och panir

Det var ett tag sen jag la ut några maträtter här så nu tänkte jag uppdatera med det. Jag hoppas ha med mig lite bilder hem från New York också, på god mat som vi ätit. Men här kommer lite hemlagat!


Quorngryta med sås på bland annat apelsinjuice, ris och stekta bananer. Stekta bananer är otroligt gott!


Funkar jättebra med glass till som efterrätt också!


Pestoquorn med purjo och råris.

   
Av våra skördade zucchinis har jag bland annat lagat fyllda zucchini med quornfärs. Till det åt vi en melon och pinjesallad.

 Jag har tidigare skrivit om panir, och att jag gör den själv. När man gör panir och ska separera mjölken från vasslen ska den se ut så här. Lite kvalmig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0