Svamprisotto

Vi får väl se hur det går med mitt matbloggande, i lördags åt vi risotto med trattkantareller, getost och sparris. Väldigt gott! Jag drack vitt vin till och det passade perfekt. Kvällen innan drack vi franskt cider, som jag tyvärr inte tog en bild av. Det är ett jättegott cider, inte sötsliskigt som de vanliga sorterna utan riktigt gott. Det finns ett par sorter på systemet. Vid koll på systemets hemsida tror jag att den heter Boulard Cidre de Normandie (Brut) 49 kr. Testa och njut! Ettiketten har en krans med guld blommor eller liknande!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh, den ser god ut din risotto också! Jag är tyvärr inte speciellt förtjust i svamp, men sparris och getost är två favoriter :)

2010-04-20 @ 21:22:43
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh. Getost! Hade jag kunnat leva på en sak hade det nog blivit getost. Mmmm…

2010-04-21 @ 08:36:23
Postat av: Anonym

smaskigt!

2010-04-21 @ 15:00:37
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0