Kalasmånad

Lagom pigg efter en veckas influensa tänkte jag nu att det vore trevligt att uppdatera bloggen lite. Trodde att jag skulle haft ork att göra det tidigare, men den här influensan är inte nådig. Dessutom är det så här att Andreas har med sig vår fina kamera, och vår gamla kamera är inte så rolig att fota med - och bilderna blir kassa inomhus. Men men...

Vi firade gemensamt i början på februari då jag fyllde år, eftersom Andreas åkte bara ett par dagar senare. Vi hade beställt en udda tårta som visade sig vara ett riktigt guldkort - alla gillade den. Det var en polkatårta och det var så gott! Jag fick massor av fina presenter, men fotade inte av dem något speciellt... men de två skålarna jag fick kom med på en bild iallafall. Det ena är en skål av Måleråskonstnären Mats Jonasson, och det andra är en Jelly Bean skål.

   

Ett par veckor senare fyllde min pappa år, så då var det kalas igen! =)

Kommentarer
Postat av: Jeanna

Vilken fin tårta och vad god den lät!

2012-03-16 @ 05:57:31
URL: http://jeannasuniversum.wordpress.com/
Postat av: Linnea

Ja den var riktigt fin tycker jag - jag var så glad att de hade dekorerat med polkagrisar också!

2012-03-16 @ 17:43:02
Postat av: Jeanna

Den var jättefin! Du råkar inte ha en bild på hur den ser ut inuti?

2012-03-20 @ 16:27:05
URL: http://jeannasuniversum.wordpress.com/
Postat av: Linnea

Åh nej det tog jag ingen bild på tyvärr - men det var minst ett gräddlager och det var grädden som smakade polka. =)

2012-03-20 @ 20:35:10
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0