Ra och Leris - två killar med fart i

För ett tag sen hade jag två begagnade täcke till försäljning! Jag ville sy nya till mina och tyckte att vi då skulle sälja av två som vi inte använder lika mycket. Sagt och gjort. Elin som har en hel flock och en mkt fin hemsida och härlig blogg med massa bilder på sina fina hundar, nappade på "annonsen" och så här fina blev hennes italienare i sina täcken:

 
Jag skickade med två reflexhalsband också som jag tänkte kunde komma till användning istället för att samla damm i lådan här hemma! Kul att allt passade! Här hittar ni killarna och deras matte:
http://www.sloughi.se/
Därifrån kan man sen besöka bloggen! =)

Kommentarer
Postat av: Jeanna

Vad fina de blev. =o)

2011-05-12 @ 22:09:22
Postat av: Linnea med hundarna

Tack! Visst är de söta! =)

2011-05-20 @ 18:57:20
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Jaa de är dom! =o)

2011-05-24 @ 10:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0