Agility

Under vintrarna har vi alltid tränat regelbundet, då har vi en plats, en tid och en dag att hålla oss till. Det har funkat jättebra för oss och agility är verkligen superkul. Den här vinterna har Sigge börjat förstå poängen också och han har utvecklats jättemycket. När vinterträningen tog slut tänkte jag att det här året ska jag försöka fortsätta att träna regelbundet - och ja, vi har lyckats bra med det. Vi är så tacksamma för det fina vädret - det har hjälpt oss mycket. Att åka till klubben och träna en blåsig och regnig dag är liksom inte värt besväret. En fredag bestämde vi oss för att bygga banor tillsammans, det är ju så mycket roligare att träna tillsammans! Jag passade på att ta lite bilder också!

    
Chili och Millis. Johanna och Prim.

   
Johanna och Prim. Dixie.
   
Prim. Mina pojkar tar det lungt. =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad det ser härligt ut :)

Det skulle vara roligt att prova på!

Linda och Akki

2011-05-30 @ 19:46:12
URL: http://akkivinthund.blogspot.com
Postat av: Linnea med hundarna

Linda: Det är jättekul och passar italienare jättebra! Och mig med! Det är bra träning för både mig och hundarna. Jag kan varmt rekommendera att gå en kurs!

2011-05-30 @ 20:50:30
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0