Vårinspiration

Var tvungen att kolla runt lite bland mina favorit online tygbutiker - för det var ett tag sen! Och jag hittade en del nya tyger som var fina och lite roliga!

  
Varför inte lite ceriserosa galon och mönstrad fleece till! Detaljer i brunt som matchar fleecen! Eller kanske tigermönstrad fuskpäls?

  
Lila galon eller bäverylon med mönstrad fleece med prickar - så fint tycker jag! Eller kanske leopardmönstrad fuskpäls? Mudd och knäppning i svart till!  

   
Eller kanske en av mina favoritfärger - limegrönt och lite mönstrat till det? Fleece med stjärnor till kan bli fint!

  
Eller en annan favoritfärg - petrol och turkos!

 Söt fleece i rosa och rött med hjärtan! För den som vågar till röd bävernylon eller galon! =)

Och sist men inte minst... kolla in det här:
 Jajemen - mjukt fuskskinn i SILVER!!! =D

Kommentarer
Postat av: Olga da Polga

Hej Linnea! Vilka inspirerande färger och mönster! Jag var hundvakt till Zokii och Yara i två veckor och de hade varsin jacka ifrån dig. Då insåg jag hur väldigt mycket bättre sådana välgjorda, handsydda och måttbeställda sitter än de jackor som jag har köpt i djuraffären för "vanliga hundar". Så nu vill jag att mina också skall få dina snygga jackor ju :-) Skall kolla in på din andra hemsida och bestämma mig för något färgglatt! Anna å co

2011-03-19 @ 18:42:01
URL: http://www.olgadapolgahundar.blogspot.com
Postat av: Linnea med hundarna

Hej Anna, vad kul att du varit hundvakt åt Håkans tjejer! =) Och jättekul att du gillar mina täcken - vad glad jag blir! Du är givetvis mer än välkommen att beställa täcken! kram

2011-03-19 @ 18:48:55
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/
Postat av: Lina & Co

Ååååh vad fina!!! Jag skulle verkligen vilja ha den rosa/röda fleecen med hjärtan på till Vintra - på utsidan för att matcha Isis med hjärtan. :) Men det får vänta lite tror jag. Men guuuud så fina tyger du hittar, man vill ju bara beställa hur många täcken som helst!!!



Kramar från alla oss!

2011-03-20 @ 18:39:38
Postat av: Linnea med hundarna

Haha Lina - jag vet, det var lite taskigt för jag visste ju att du skulle gilla något av det här! ;-) SJälv är jag jättesugen på det turkos med prickar och den lila kombintationen!

2011-03-20 @ 19:19:26
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/
Postat av: Lina & Co

Haha, ja vad nedrigt av dig, Linnea! ;) Ja, det turkos är ju kanonfint också, men jag gillar verkligen det limegröna också! :)

2011-03-23 @ 15:29:22
Postat av: Jeanna

Åh, vilken härlig kombination av färg och from!

Hihi, fuskskin i silver låter ju som något jag hade kunnat använda. ;o)

2011-04-02 @ 01:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0