Lite julstämning

Tidigare i år bestämde jag mig för att beställa tyg och sy julkuddar och ny duk till vardagsrummet. Sen när första advent kom så gjorde jag klart allt, fixade med lite blommor och försökte skapa lite juligt mys trots avsaknaden på snö och frost. Jag blev nöjd med kuddarna men tyvärr visade sig speciellt det ena tyget inte vara särskilt hundvänligt... eller ska jag säga bäddvänligt - för det repades upp när Beckham bäddaden en dag. Men men...

   

Vi har även bytt golv i vårt lilla rum.. och det blev väldigt fint.. men under tiden såg det ut så här i vardagsrummet...

  
Det gick tydligen utmärkt att ligga i soffan fast den var på fel håll...

  Sen kunde man vara på mattan igen och busa och tugga ben. Givetvis ska hundarna alltid ha samma ben - Sigge väntar på sin tur. Han kör med en lite udde psykning...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint och mysigt, Linnea!!!

2012-01-05 @ 01:31:20
Postat av: Linnea

Tack Krabba! =)

2012-01-05 @ 16:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0