Höstrunda

Jag har varit lite dålig på att uppdatera här... men nu kommer det lite bilder från den senaste tiden så ni ser vad vi har haft för oss. =)

Häromdagen tog jag med kameran ut på en hundrunda... färgerna börjar komma och det är så vackert. När vi kommer ut på stigen nedanför oss så ser man en lönn nere vid stallet, den är alltid första träder som ändrar färg. Och det är bara en del, och den är riktigt röd.

   

Så nu när det är höst så har vi orange i köket som piggar upp - och nästa helg ska jag byta till det nya jag köpte på IKEA så även i badrummet kommer vi att ha orange sen. Sen ska jag snart ta fram höst och vinterkläderna från sina lådor och ta bort sommarkläderna ordentligt.

    
   Sigge bjuder på en klassisk italienarpose! =)

Solen går ner tidigt nu, det gäller att komma ut innan 7 om man vill gå i ljuset och det vill man ju. Än har vi inte täcken på mer än om det regnar - vi har haft en mild och varm vecka med sol och runt 20 grader. Bättre höstväder kan man inte få!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh vad härligt det ser ut! Hösten är verkligen underbar såhär i september-oktober innan det bara blir mörkt och kallt.



Och vad fina dina vovvar är förresten! :-)

2010-09-26 @ 22:32:28
URL: http://susalull.wordpress.com
Postat av: Linnea

Ja, visst är de - de är mina små juveler! =) Finns mer bilder på http://www.freewebs.com/beckan



HOppas du sett att jag skrivit klart mitt senaste NYC inlägg också! ;-)

2010-09-27 @ 10:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0