Höstfärger

Igår gick jag en annan sväng med hundarna på eftermiddagen. Eftersom det var en skön dag med sol tog jag med kameran för att försöka fånga lite höstfärger. Se vilka färger!!!

   

Idag träffade jag Malin och Isabella i bokhultet och gick en lång runda i blåsten - så det var en bra plats att ses bland höga bokar där det var lite mer lä.

    
Bilderna blev lite mörka. Men det är så vackert där, trollskt. Isabella hade precis vaknat och ser lite sur ut men det var hon inte. =) Det var lite kallt om händerna och vi hade så mycket att prata om så det blev inte mer bilder idag.

Kommentarer
Postat av: Susanne

De första fyra bilderna är smärtsamt vackra!

2010-09-26 @ 22:39:07
Postat av: Linnea

Tack Susanne - ja hösten är väldigt fin faktiskt och jag älskar färgerna!

2010-09-27 @ 10:19:03
Postat av: Jeanna

Vilka härliga höstbilder, Linnea.

2010-09-27 @ 17:51:22
URL: http://jeannasuniversum.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0