Tyger

Jag älskar att köpa tyger och tillbehör. Nu har jag gjort det igen. Tygbutiker har blivit något alldeles speciellt för mig och jag söker upp dem var jag än är. Nu har jag beställt hem bävernylon i svart (det mest efterfrågade) och i gråbeige (beställning), olika reflexer (band och passpoal till halsband), fleece i mörkgrått (också populärt) och i två nyanser av grönt (butelj och jägargrönt).

Så nu kan jag äntligen sy det mycket efterfrågade svarta täcket med grå mudd och grå fleece. Jag kommer också kunna sy ett helgrönt täcke i buteljgrönt och ett fleecetäcke i två nyanser av grönt om man så vill. Vi får väl se om någon känner sig lockad och beställer. För närvarande syr jag två täcken i gråbeige och brunt till mina grannhundar Anubis och Ramses! De kommer att bli så fina! Och fint ska fint ha! =) Det kommer bilder när tygerna dykt upp här hemma!

Hemsidan finns här: http://www.freewebs.com/thewhitecarnation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0