Röd galon

Oj vilken stilje här är... på bloggen iallafall. För jag har fullt upp med annat. Det kommer en resumé sen... ;-)

För ett tag sen sydde jag klart det andra regntäcket, det röda till Sigge. Rött är ju Sigges färg så hans nya regntäcke fick bli helrött. Och han är ju så fin i rött. Så nu har de varsitt nytt fint täcke i galon som funkar jättebra. Jag har därför sålt mitt gamla täcke till Sulan för en liten peng, det var ändå lite kort till Sigge och Sulan behövde en hösttäcke. http://www.hejsulan.se

 

Jag har kvar både blått och rött galon om någon skulle vara intresserad. Det finns mudd i samma färg också vilket jag tycker är fint som omväxling. Jag har äntligen hittat ett ställe som säljer mudd som jag är nöjd med och det finns i massor av färger! Beckhams blå täcke finns lite längre ner, välj kategori Halsband och täcken så hittar du det lätt! =)

Kommentarer
Postat av: Jeanna

Åh, vad fint! =o)

2010-10-05 @ 22:09:48
URL: http://jeannasuniversum.wordpress.com/
Postat av: Linnea

Tack! =)

Han är så fin i rött! Och det är en sån bra färg - den syns på långt håll och sticker verkligen ut i skog och mark. Likadant med den knallblå. Många vill ha svarta täcken och de försvinner lätt i naturen och skymmer det så syns de inte alls. Jag har ju svarta hundar dessutom så de kamofleras lätt och syns inte i skymning och mörker. Sen gillar jag ju färg! =)

2010-10-06 @ 09:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0