Soffmys

Beckham är ganska ombytlig av sig, han ligger lite hos mig, sen lite hos Andreas och så byter han igen. Sigge är lite osäker. Han vill oftast vara där Beckan är, och blir förvirrad när Beckan flyttar runt. Ibland flyttar sig Beckan och gör en undanmanöver för att Sigge har en bättre plats, så när Sigge flyttat sig  dit Beckan är så är Beckan snabbt tillbaka på första platsen och gottar ner sig... Men ofta ser det ut så här:

  

   
Sigge är expert på att göra konstiga miner när jag har kameran framme. Och tydligen har han även förmågan att trolla bort kroppsdelar...

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack så mycket :D maila mig och erbjud ett pris så kollar jag storlek och så när jag kommer hem och så svarar jag :D puss

2010-05-14 @ 22:51:16
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0