Badpojken

Sigge fick bada i veckan, inte populärt. Jag hade dragit ut på det i flera dagar, inte för att det är jobbigt - det bara blev så. Sigge är en liten lortgris. Han älskar att dra sig, korva sig och rulla sig i äckliga saker - läs bajs. Beckan fördrar torra maskar. Men även han kan bjuda på ett rull ibland. Den här gången badade vi bort vintern bara och fick med oss en massa päls på köpet. Jag har skrapat hundarnas päls flera gånger under våren... Hästskrapan är super till det. Det är en sten som man drar över pälsen och kan inhandlas i hästbutiker för en liten summa.

 
Populärt. Inte.

Kommentarer
Postat av: Olga da Polga

hihi de kan verkligen se ynkliga ut när de badar dessa små :)) Jag badar mina bara till jul ;) och till utställning ... och blir det ingen utställning innan nästa jul så blir det om/ när andan faller på!

2010-05-29 @ 19:26:53
URL: http://www.olgadapolgahundar.blogspot.com
Postat av: Rebecka

! What ! Är vattnet så brunt efter bajs och mask, eller är det shampoot? Vilka grisar du har då ;-) Vackra grisar <3

2010-06-01 @ 10:36:10
URL: http://havetstormar.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nu förstår jag inte vad du menar?

Menar du duschmattan som vi har i badkaret för att man inte ska halka?

Nä han var egentligen inte så skitig, men luktade lite pink. Därför fick han bada!

2010-06-01 @ 11:18:29
Postat av: Linnea

Nu förstår jag inte vad du menar?

Menar du duschmattan som vi har i badkaret för att man inte ska halka?

Nä han var egentligen inte så skitig, men luktade lite pink. Därför fick han bada!

2010-06-01 @ 11:18:57
Postat av: Evelina

Hihi sötnöt!

2010-06-01 @ 21:13:06
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0