Whippen Vippe

Min vän Catja har äntligen tagit sitt förnuft till fånga och skaffat en whippet! =) Nej då det kom helt oväntat och är såklart jättekul! Så igår fick vi träffa Vippe - som var en underbart rar och härlig hund. Han kommer från en kull där jag känner föräldrarna och deras mattar litegrand. Fler bilder finns på http://annaswhippets.blogg.se
Vi tog en lång skön promenad med hundarna och de funkade utmärkt tillsammans. Härligt!

  
Jättefin - härlig tigrering och jättefint ansikte med en liten strimma som man säger på hästspråk!

  
Beckan ser helt liten ut jämte Vippe!!

Kommentarer
Postat av: Katja, Viper & TinTin

Hehe, kul med fler Katjor (oavsett stavning) som har en Whippet som kallas Vippe! ;)

Tjusigt kille den där Vippe - önskar dem stort lycka till! =)

Hoppas allt är bra med er åxå!

Varma kramar

/Katja & Fladderöronen

2010-06-20 @ 13:06:06
URL: http://viptin.blogspot.com
Postat av: Lina

Åh så kul! :) Mm Beckan ser väldigt liten ut... Undrar hur det hade gått för Vintra - men även hon brukar faktiskt se liten ut jämfört med en whippet (tro det eller ej.. ;))



Vore kul att ses snart, vi har bara mycket med flyttbestyr och annat nu, får se om vi kan hitta tid framöver. Har ju som sagt inte träffats på ett tag nu!



Kram!



Lina & vilda vovvarna Vintra och Isis

2010-06-22 @ 16:21:40
Postat av: Lina (igen)

Glömde ju skriva det jag tänkte när jag såg bilderna: så fin Vippe ser ut!! Man blir allt lite sugen på en whippet också... ;)



2010-06-22 @ 16:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0