Täcken och halsband

Nu har jag sytt en del nya saker till olika hundar. Det har blivit lite täcken och några halsband. Nu tar jag emot beställningar igen.

 
Brett skinnhalsband till salukin Zorro som vann utställningen i Edsbyn i somras och då vann ett presentkort från mig. Återigen grattis till Zorro och Linda. Jag har fått tag i rejäla d-ringar utan glipa. Dessa har jag nu använt för första gången. De väger lite mer men tanken är att de ska hålla bättre och passa lite störra hundar. Det finns två storlekar på dessa d-ringar, den andra är lite mindre. De finns endast i guld, men de är jättefina. Bandet är ett av de band jag köpte i Garment District i New York förra sommaren. Det finns lite kvar till ännu ett halsband.

  
Två IG halsband till Sally och Kajsa. Kajsa ska ha det röda och Sally det grå/rosa. Jag tror att de kommer att bli väldigt tjusiga i dessa. Jag fick fria händer av matte Carin, så det var extra roligt!  Du hittar dem på deras blogg: http://rally-sally.blogspot.com 

   

De italienska kungarna Arthur och Richard har nu likadana täcken - sedan Richard fått en egen uppsättning svarta täcken i fleece och bävernylon/teddy.

 

Även Beckham och Sigge har fått svarta bävernylontäcken med teddyfoder i grått. Men jag valde petrolgröna muddar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jisses vad fina halsband! Du är verkligen jätteduktig på att sy :)

2010-01-13 @ 09:46:08
URL: http://italienare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0