Snö snö snö

Den här vintern har verkligen varit toppen med all snö, de många minusgraderna och härliga soliga dagar. Även om det är kallt och vindarna viner hårt runt ansiktet så njuter jag. Snön för alltid med sig fler soliga dagar hos oss, klar luft och snön lyser upp tillvaron när man behöver det som mest. För dagarna känns längre nu, även om det bara är lite lite. Jag hade inte vågat hoppas på en sån här vinter, så det är underbart varje dag då snön ligger kvar. Jag hoppas den får vara kvar flera veckor till. 

   
   
   

Åh vad det snöade den dagen, det var på gränsen att vi kunde gå vår långpromenad. Men det var härligt. Och det blev ett par bra bilder iallafall. 

   
   
   
Jag provade tossorna häromkvällen - en fram och en bak - det funkade tyvärr inget vidare. Den fram tyckte Beckan var ok, men bak var inget kul tyckte han. Sen kanade de ner lite också... så det blir till att gå utan. Men jag sparar tossorna för eventuella tillfällen framöver, vem vet när man kan behöva en tossa på tassen.

Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Svar: Tack så jättemycket för din omtanke, värmer verkligen :-) Vilka jättefina hundar du har, älskar hundar =)

2010-01-09 @ 22:53:21
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0