Trattpojken och agility

Nu är det snart tio dagar sedan Beckan blev kastrerad och imorgon ska jag försöka ta bort stygnen själv. Han har börjar vänja sig vid tratten nu, de första dagarna var han väldigt missnöjd och vi sov inte så gott precis. Men nu funkar det bra och det ska bli skönt att slippa tratten.

   

Sigge har inte varit intresserad alls av Beckans stygn, skönt och Beckan har inte varit överdrivet intresserad heller. Så han har varit utan tratten en hel del också.

   

När jag fyllde år önskade jag mig en nya bonsai och jag fick en jättefin bonsai. Den gamla har inte klarat vintern så bra och jag fick tyvärr göra mig av med den nyligen. Så det känns jättekul att ha fått en ny att ta hand om. Ska försöka få till en bättre bild.

  
Efter önskemål kommer nu några agilitybilder... dock inte in action. Tyvärr. Det är så svårt att fota i ett ridhus och jag behöver en bra fotograf som kan fota. Men här är delar av förra veckans träning och bana. Vi var inte så många förra helgen, och mest småhundar men det var en bra bana och Sigge var duktig. Beckan får vara hemma även denna söndag för att komma med nästa istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0