Den första snön

Jag har varit dålig på att blogga i november. Men jag hade sen länge lovat mig själv att sänka ambitionerna denna den tyngsta av månader. Förra året sprang jag rakt in i väggen och det är något jag helst vill slippa uppleva igen. Så vi har gått på sparlåga. Och noember blev inte alls så tung som jag trott... den passerade förbi snabbt och det är redan december. Och vintern kom tidigt - jag kan inte minnas när den senast gjorde det. Jag är så glad för det - det blev så mkt ljusare. Så upptäckte jag att jag inte lagt ut dessa bilder innan, så de kommer några veckor för sent. Men vem bryr sig?

     
    
    

Ja så där såg det ut då! =)

   
  

Kommentarer
Postat av: Jeanna

Jag är glad för att ditt november blev bättre än förra året! =o)

Fina bilder!

2010-12-09 @ 21:18:46
URL: http://jeannasuniversum.wordpress.com/
Postat av: Linnea

Jag med - det är en stor lättnad. =)

2010-12-09 @ 21:20:11
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/
Postat av: Jeanna

=o) Vad skönt!

2010-12-11 @ 04:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0