Vår lilla kamera

Jag tror att vi båda har underskattat vår lilla kamera, som är en liten digitalkamera. Faktum är att man kan ta riktigt bra bilder med den. Det hänger ju faktiskt mest på vem som knäpper bilden! Jag upptäcker ständigt nya funktioner på kameran. T ex upptäckte jag världens största korsspindel under entren för en stund sen. Andreas ville såklart ta bort den på en gång, men jag tror att jag lyckades övertyga honom om att den måste vara kvar och fånga getingar... Iallafall upptäckte jag då funktionen "night" och var ju tvungen att testa - för det blev ju ingenting när jag fotade som vanligt. Så här kommer resulatet som jag tycker är över förväntan. Och jag varnar känsliga läsare, för den är lite läskig.



Sen ville jag såklart testa att fota utsikten också, det blev sådär, men jag tror det kan bli mkt bättre. Men här är en provbild... det laddar upp för oväder känns det som.. eller hinner det bort innan det börjar regna här. Hoppas. Beckan avskyr åska.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Fin bild på spindeln! Jag är inte spindelrädd så jag kunde njuta av bilden! ;)

2010-08-18 @ 01:16:14
Postat av: Jeanna

Håller med Susanne. =o)

2010-08-19 @ 00:05:43
Postat av: Jeanna

...jag gillar föresten himlen på den bilden. =o)

2010-08-20 @ 13:42:34
URL: http://jeannasuniversum.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0