Spontan hundträff

Idag har vi råkat på vår granne på gatan nedanför oss. Vi har inte träffats på flera månader så det var himla kul. Och precis som jag trodde hade de skaffat en ny liten hund, en nr 2. Så har de också två italienska hundar, hanar, isabeller. Så fina! Ramses och Anubis. Nu när Beckan är kastrerad var Ramses väldigt intresserad och inte alls rädd för Beckan längre och Sigge och Anubis fann varandra direkt och lekte. Det var så härligt att så ute på ängen och bara låta hundarna leka och prata hund. =) Sen kom ännu en granne med sin lilla hund och sen gick vi en härlig runda över ängarna och njöt av solen.

På tisdag kommer UPS och hämtar min dator för reparation = byte av hårddisk hos ASUS. Så jag hoppas att jag inom två veckor kan vara igång med min dator igen och lägga upp nya bilder som jag tagit. Det är väldigt ledsamt att bli av med min hårddisk, men som tur är har jag mkt publiserat här som jag kan spara ner. Men tyvärr går de ju inte att framkalla eftersom de är så komprimerade. Men eftersom det det inte gick att rädda min hårddisk så är det som det är. Och det ska bli  skönt att kunna lagra bilder igen och jobba med större skärm, den lilla lenovon som jag har nu är pytteliten.. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0