Ok - nu kör vi....

Äntligen har jag kommit igång lite grand och det känns jättebra. Nu kan jag äntligen ladda upp bilder och börjar ta tag i mina mappar. Det stora jobbet blir att spara ner allt gammal för att försöka återskapa mitt enorma bildgalleri på datorn. Så här kommer nu lite nya grejer som jag har sytt de senaste månaderna.

   
Chihuahuan Zizou med sitt nya täcke i stone/gråbrunt.

  
Italienaren Zokii med sitt nya täcke i mörkgrå bävernylon. Tack Håkan för bilderna på hundarna! =)

    

Och så lite nya halsband, först två borzoihalsband, sen ett till en saluki och sist ett IG-halsband. Allt i fuskskinn i olika färger - grått, marin, rött och svart. Nu har jag även hittat ett ännu mjukare fuskskinn i svart och mörkbrunt. Tack Sandra för den fina bilden på Victoria i hennes nya halsband!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0