Hera

Min bror och hans sambo har bestämt sig för att hitta nya hem till sina hundar. Det är ett tungt beslut, men jag tror att det blir bra för hundarna. Hera har redan fått ett nytt hem, hon ska bo hos Irenes bror. Det är lite sorgligt på något sätt ändå, även om jag vet att hon har det bra där. Hera är den första hunden i familjen som jag kommer ihåg, vi har sett henne växa upp från valp till vuxen hund och jag var ofta hundvakt och tränade henne innan jag skaffade Beckan.

   
    Min lilla tjej, som blev en bamsehund =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för gullig. Vad glad jag blev för din kommentar. Ja, det är verklien synd att vi inte bor i närheten av varandra, du verkar helt klart vara en goding och vi har ju gemensamma intressen. Stor kram!

2009-09-15 @ 20:39:45
Postat av: Rebecka

Oj! Mitt namn kom inte med förra gången, trots att jag skrev det. Detta är Rebecka, Alva och Snigels butler ;-)

2009-09-15 @ 20:40:52
URL: http://havetstormar.blogg.se/
Postat av: Lina & Co

Usch, vilket jobbigt beslut.... Ett tufft beslut att fatta, kan inte ha varit lätt för dem.



Nu är vi f ö hemma i huset i Matteröd igen, badrummet i princip klart, elen kopplas in i morgon och så får vi ta de fina små detaljerna efterhand.



Hoppas ni mår bra allihopa! Kram från oss!

2009-09-17 @ 20:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0