Vad mer i februari...

Februari är ju en kort månad... den bara svishade förbi... men ändå hanns det med mycket..
Jag fyllde år i början av månaden... Och vi hade familjefika och värsta hundpartyt, tre taxar, två italienare och en border terrier... Max har vuxit som synes, lilla gullunge! =) Och så kan man se lite av brorsans tatueringar!

  Jag kom med på en bild iallafall.. hehe..
 Andreas har gjort en ny tatuering, en klassisk koifisk som simmer ut på foten.. Här helt nygjord.

 Sen fyllde pappa år och den dagen var jag faktiskt ledig, skönt med en ledig dag mitt i veckan. Så vi har mina föräldrar och åt lunch och hundarna var som vanligt hungriga och spekulanter på steken... Ja, Sigge har gått på sig lite sen han kom till oss. Men det är bara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0