Sista kvällen...

Jag glömde ju sista kvällen... Då bestämde vi oss för att vi måste gå ut och uppleva Time Square by night! Vi började med att äta en flerrätters japansk middag på en trevlig restaurang. Gott och otroligt billigt! Tre rätters för ca 170 kr/person. Sen var vi på Virgine Mega store (igen) och köpte skivor, letade bluesplattor till min pappa, och gick sedan vidare till världens största leksaksbutik - Toys are us. Jag var inte så tänd på idén först men ändrade mig snabbt. Det var kul! Vi köpte barnkläder, Hello Kitty prylar mm. Sen blev det Times Square och sen bar det hemåt när vi var trötta.
    

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

sv: Tack =) Både jag och J är grymt förtjusta i den vi med... spontan bild när jag frös bara, som blev grym =)

2009-06-26 @ 13:12:41
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0