Bland blanka kuddar...

De senaste dagarna har vi tagit det ganska lugnt. Inga längre promenader i slask och på isgatorna härikring. Nu väntas kallt väder och förhoppningsvis fint väder. Men de senase dagarna har det mest sett ut så här hos oss...

   
  

I söndags var båda hundarna med och tränade agility. Det gick bra och jag är nöjd. Sen var de trötta. De är inte vana vid den typen av träningar. Vi var där 2 h, vi har 2½ h i ridhuset varje söndags fm fram till mitten av mars. Sigge hoppade några hinder, gick på balansen och genom en kort tunnel - för första gången. SÅ jag är jättenöjd! Beckan gick bra första delen på den första banan - jätteduktig. Sen tappade han fart och verkade tröttna. Jag vet inte varför men jag tror han blir trött och tappar intresset. Men han var lydig och följsam och det är det viktigaste. Så sen fick de öva på att ligga i buren och jag pratade hund och tittade på de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0