Lite dåligt med uppdateringar...

Ja, nu har ju jag börjat jobba igen och det har varit lite kass med uppdateringar här. Lite trist.. jag har nämligen massor av nya bilder! Men förhoppningsvis gör jag det imorgon. Ikväll har jag letat recept till nästa veckas matsedel! Vi har bestämt att vi ska göra varannan vecka nu. Sen har jag självklart varit ute med mina små risgryn också! =)

 
Detta var innan vi var i London, så min resväska syns i bakgrunden! =) Nu ska jag istället äta Ben and Jerrys goda sorbet och kolla på en av mina favorit serier, Project Runaway. Det är rätt kul faktiskt, för denna säsongen så har det varit och shoppat flera gånger på Daytona Trimmings, där jag köpte band i New York förra sommaren! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0