Nya halsband och ett täcke

Jag har sytt lite den senaste tiden och har såklart fler saker på gång. Jag har fått mina nya grejer också, och det ska bli kul att testa dem! Jag har sytt ett nytt bävernylontäcke till Sigge som legat på is länge, men nu är det klart. Det kommer att bli fler täcken snart, för det kommer behövas nu till hösten. Först och främst ett nytt regntäcke till Beckan. Jag har rensat ut ett par gamla täcken i sommar så nya behövs. Sen kommer det att bli lite vintertäcken också.
 
Sandbeige bävernylon med brun fleece, mudd och nylonband.

   
Sigge har fått ett halsband i brunt fuskskinn, det blev jättebra. Färgen passar honom jättebra och jag tycker bandet blev fint också.

  
Beckan har också fått ett brunt halsband, men med drakbandet som är en gammal favorit.
 
Sigge i ett svart fuskskinnshalsband med orientaliskt band! Och en gammal favorit!
 
Och sist, det gröna halsbanden. Sigge gör en jätteroligt min på första bilden. Det blir nog inte mr Universe för honom heller... men vem bryr sig. Han är ju så mkt charmigare!


Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Hahaha! Helt underbar bild, den där på Sigge i det gröna halsbandet. En sån min! Sötast i stan, utan tvekan. :-)

2009-08-22 @ 16:09:58
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: veronika

heeeeej!!

Guuuuuud sikken söt min han gör Sigge... helt underbar!! kramar från veronika, stefan & brorsan

2009-08-23 @ 19:27:26
Postat av: Linnea

Ja jag vet, jag skrattar ihjäl mig. Det roliga är att han ser ju typ ut så där. Lite goofy. Men denna bilden slår alla rekord, sälöron, vinnögd och läppen är lite konstig. Så himla söt! =)

2009-08-23 @ 21:47:01
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0