Lite uppdateringar

Nu äntligen börjar jag känna mig lite som mig själv igen... pust.. vad jobbigt det har varit. Att återhämta sig tar tid för mig... Men ikväll har jag faktiskt ätit "riktig" mat igen.. inte bara sojayogurt, gröt, banan, vitt bröd och proviva. Så nu kommer lite nya söta bilder på mina älsklingar, iallafall två av dom! =)

 Med päls som siden... de har jättefin päls nu båda två. Beckan har ju väldigt fin, blank päls men idag har jag även skrapat av massa "vinterpäls" med en skrapsten. De är jättebra och jag kan verkligen rekommendera en sådan. Finns att köpa i hästbutiker och räcker länge, kostar inte mkt och är super. Hela badkaret var svart när jag var klar. Ni överlever nog utan en bild på det tror jag. ;-) 

   
Hundarna har solat på balkongen den senaste tiden, så även husse... De njuter verkligen av solen, och vem gör inte det. Och det är så roligt att ha två, jag är verkligen glad över det. Det komiska är att de har varsin likadan buse ute på balkongen också... Sen förra helgen har de faktiskt börjat leka, med varandra. Det är jättekul! Förra helgen var vi hos mina föräldrar två dagar då husse hade killhelg. Då var de ute mkt på tomten och kunde ha det gott. Och då lekte de för första gången tillsammans. De jagade varandra, brottades, lekte med boll osv. Underbart att se. Sigge börjar blomma ut nu, och det är jättekul att se.  Visst är de söta ihop! =)

Kommentarer
Postat av: Tina

Åhh, vilka fina hundar! Så sööta :) Vill ju med ha en :))

2009-04-12 @ 22:03:23
URL: http://www.lintina.blogg.com
Postat av: Cel'Dara

Dom är så stiliga dina gossar, det går inte att säga för många ggr!

2009-04-12 @ 22:20:43
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: Louise

va söta vovvar!! :)

2009-04-13 @ 01:25:13
URL: http://lojsss.blogg.se/
Postat av: Lina & Vintra

Vad skönt att höra att du mår bättre nu! Och vilka fina bilder på dina pojkar! De är verkligen fina tillsammans, och Sigge ser ut att må toppen hos er!! Kul också att de har börjat leka ordentligt tillsammans - måste vara jätteroligt att se! Jag längtar verkligen efter en kompis till Vintra ännu mer nu efter att ha sett alla dina fina bilder. :) Italienare verkar ju trivas så oerhört bra i flock och jag är övertygad om att Vintra skulle må hur bra som helst av det. Så vi får se om vi har lyckan med oss. Skrapsten, säger du? Det har jag faktiskt inte hört tidigare, men det ska vi nog prova tror jag. Tack för tipset! Ha det gott, så hörs vi snart! Pussar från Vintra till grabbarna i vanlig ordning. :D

2009-04-13 @ 10:48:20
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas du får en grym måndag nu och en bra start på veckan! Du har väll haft en bra påsk med? :)



PS. Du får jätte gärna lägga till mig i blogglovin, men om du gör det så säg till mig så att jag kan lägga till dig med, skulle vara jätte kul att följa din blogg med! :)

2009-04-13 @ 12:38:45
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Louise

SV: Så kul att du tycker det, tack så mycket!=)

hur har din dag varit?

kram!

2009-04-14 @ 00:04:19
URL: http://lojsss.blogg.se/
Postat av: Olga da Polga

Linnea Hej !

Jag har tänkt maila dig flera gånger, bara för att fråga hur det är ... men jag har tänkt på dig och är glad att du mår bättre nu - att kräkas är hemskt !! Tack tack snälla du ännu en gång för alla dina gulliga inlägg i vår blogg ... jag har varit lite dålig på det ett tag nu ! Killarna dina är såå fina ! Det syns att de trivs tillsammans och hos dig ! Många kramar Anna med flera

2009-04-23 @ 10:57:08
URL: http://olgadapolga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0