Äntligen

... ja det var ju en överdrift att säga att det går utför... men det gick ju mest utför med mina besök här på bloggen... men det verkar som det bara var tillfälligt!

Idag hämtade jag min nya dator och den är jättefin! Härligt! Nu ska vi bara läsa känna varandra, installera allt, lägga in hela gamla mappsystemet, och försöka rädda bilder som jag inte hunnit bränna ner osv  osv. så jag är inte riktigt back on track än men på god väg.

Men - denna helgen kommer jag att campa hos mina föräldrar,,, det är killhelg i vår lägenhet och Beckan och jag ska vara hos mina föräldrar. Det blir mysigt! Svampplocking på lördag och familjemiddag på söndag... och däremellan förhoppningsvis en del syarbete, skogspromenader och bara ta det lugnt tid. Det har varit en händelserik vecka på jobbet, kul tycker jag - och en stor omställning med mörkret som blivit mer påtagligt,, man får skynda sig ut på långpromenad efter jobbet för att kunna gå skogs/naturrundor.

OCH sist men inte minst --- jag har för första gången i mitt liv en fast anställning! Och det känns underbart! Jag är alltså på topp och ja, vad kan jag säga -  äntligen!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Lycka till med svampplockningen du.. ;-P

Och gratulerar till anställningen. :-)

2008-10-02 @ 21:38:59
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: Olga da Polga

HejHEJ ! Ja från mig har det bara varit tillfälligt ... har inte orkar bry mig om nåt den senaste tiden - men nu försöker jag återvända igen !

En utmaning som legat och pockat på mig hur länge som helst nu, skickar jag vidare till dig ... ;-)

KRAM

2008-10-07 @ 10:12:18
URL: http://www.olgadapolga.dinstudio.se
Postat av: Therese Skog

Hej på Er,



Jättegrattis till anställningen, det måste kännas fantastiskt skönt ; - ))



Plocka nu inte röda svampar med vita prickar på... har hört, att de inte ska gå att äta.



Pussa Beckham från sin gammla matte !



2008-10-08 @ 22:25:41
URL: http://skogsville.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0