äntligen...

är tentan gjord - idag mellan 9-11 och sen har vi äntligen kunnat städa ordentligt, varit ute på långpromenad en timma med Beckan och sen har jag äntligen kunnat testa min nya symaskin. Det känns otroligt lyxigt att ha en egen ny maskin och det är så roligt att sy igen. Jag har lagat och sytt nytt.

  Whippet halsband till Shawnee
 Ställbart valphalsband till italienska vinthunden Mini
 Svart och vitt halsband och koppel till shapendoesen Malte

Sen tänkte jag passa på att lägga ut lite bilder på de fina ängarna här utanför - åt andra hållet - alltså söderut.

     
Malin var här en dag med Zombie (som tyvärr sprang ur bild hela tiden) och Morrid och då gick vi upp på ängarna med hundarna. Beckan och Morrid kom bra överens. Beckan bjöd till och med på några språng. Som ni ser är det perfekt för vinthundar att springa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0