Daytona Trimmings... och annan shopping

På lördagen shoppade vi en del, både i outlet butiker och i specialbutiker - jag älskar specialbutiker!

Jag hittade bland annat en butik som jag kollat in redan hemma, nämligen en band butik i Garment district, Daytona Trimmings. Vi var där länge och väl, fick mkt och trevlig hjälp och jag hade såklart svårt att välja! Hur väljer man i himmelriket för en bandsamlare som jag!? Det roliga var att i butiken intill, där jag bara skulle "kolla lite" köpte jag kinesiska sidentyger, 5 st olika. De hade fantastiska tyger och massor att välja på - bara sidentygerna fanns nog 50 st... jag förstår inte så här i efterhand hur jag kunde välja... jag som är rätt velig.. och när det är så mycket fint. =) Men jag är så nöjd med alla band och tyger! Se nedan:

   
Band i olika färger, mönster och bredder!

    
Kinesiska sidentyger i olika mönster. Blått, olika mönster på grönt och rött! Tanken är att det ska bli kuddar först och främst och kanske något halsband till Beckan eller andra intresserade.

Bild på Daytona trimmings, 251 west, 39 th street, Garment District, NYC.


Mer om vår tredje dag kommer! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna B

Ooo så vackra band ! hihi jag skulle a l d r i g kunnat välja ! Det är tillräckligt svårt och veligt att försöka välja nåt från bilderna till halsband åt voffsen ;-)

2008-07-30 @ 07:22:29
URL: http://www.olgadapolga.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0