Veckan som var

.... har gått fort. Jag fattar ingenting.. veckorna går fort och helgerna bara sveper förbi... jag hade jättemkt planer och hann ingenting känns det som. Igår regnade det hela dagen.... men idag har det varit sommar igen. Härligt! Och vi gick med mamma i skogen en hel timma Beckan och jag. Han älskar att vara där precis som jag, rulla sig i gräset, åla sig, kissa in sitt revir, vakta tomten och jaga bollar... Nu ligger han sedan länge nerbäddad, redan... han är helt slut efter all frisk luft.

Jag skulle sytt och ritat mönster i helgen, men hann tyvärr inte det. Ska sy en special sele till en supersöt whippet som heter Viper! http://www.freewebs.com/ikasruta  så finns det bilder på honom! Sen ska jag sy halsband och ett täcke till andra whippar. Jättekul och nu längtar jag tills nästa helg och att få sy, har flera idéer om halsband till Beckan med. Saken är den att nästa helg verkar med fullbokad... och i veckorna hinner jag nästan aldrig.. men kanske om jag anstränger mig lite för att hinna.... =) Nästa helg hoppas jag att det blir IKEA och nya sängar.

Nu kom det fram en varm och trött liten hund från alla kuddar, överkast, täcken och lakan... han är för söt. Nu blir det kvällskissen och sen sova. Jag har ju en roligt jobb att se fram emot imorgon! =)

Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Ja tiden bara flyger förbi, jag håller med!

Och förlåt att jag inte svarat på ditt mail ännu, jag ligger efter med allt vad mail och brevskrivande heter nu! :-/

2008-08-24 @ 22:57:45
URL: http://celdara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0