Hosta....

..är sannerligen ett straff från ovan...

Anledningen till att bloggen inte blivit uppdaterad är att jag och Andreas varit sjuka. Han är hemma sin andra jobbvecka och jag min första. Idag känner jag mig lite bättre och har orkat sy - äntligen. Bild kommer förhoppningsvis senare idag. Jag har även sytt ett täcke till lilla whippen Viper!  Annars har jag mest sovit, druckit, kurerat mig och hostat denna veckan. Jag har inte orkat många knop..... surfat lite, kollat OS och annan tv, film..... inte orkat läsa ens. Fast faktiskt uppdaterat eller försökt uppdatera mina hemsidor - Beckans och The white carnation - men tyvärr verkar det ha varit problem med uppladdningen av bilder så tyvärr har inte Beckans sida blivit så uppdaterad som jag velat. Men du kan se den här iallafall: http://freewebs.com/beckan

Matte och husse har inte varit så roliga denna veckan... fast det är rätt mysigt att ta siesta med matte...

  Ännu en rolig sovbild! Expert på roliga poser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0