tapetpsykos

Ännu ett I-landsproblem - hur väljer man tapeter från en katalog där bilden är typ A4 format? Nu har vi iallafall valt tapeter till fyra utrymmen. Vi har den stora turen att få det mesta nytt i vår nya lägenhet. Kyl - frys - spis ska bytas ut. Väggarna i köket och badrummet ska målas. Alla andra rum ska tapetseras och det är dessa vi har valt. Jag ska hittade ett nytt golv till hall och kök idag också. Det ska eg göra om 3 år men jag gör det hellre nu till det ringa priset600kr. Det kommer bli så fint och fräscht! 


Men det var inte lätt att välja tapet... jag bara säger det. vi får bara hålla tummarna att det blir bra nu - det blir vitt överallt - men ändå. Det fanns liksom inte helvita tapeter. Och hur lätt är det att välja tapeter när man inte vet när vi kan köpa nya soffa och hur ska vi veta idag hur det kommer att se ut?! Nåja nu är det löst och jag ska lämna in beställningen idag - kul!

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Tapeter är toksvårt att välja, men rooligt =)
Jupp, dom är från titanringar.com... är lite småkär i varenda ring på den där sidan!
Du har typ haft ett av mina "must-have"-jobb då, älskar bröllop och allt där till!!!
Ja, jag gillar oxå matta - tycker att dom känns mer "hållbara" på nått sätt.. sjukt svårt att välja verkligen!

2007-09-24 @ 20:47:27
URL: http://annaviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0