om att ställa eller inte ställa

Jag kom på att det snart är dags för Växjös internationella hundutställnig som går av staplen varje år i november. Denna gång hela tre dagar! Jag funderar på att gå dit och bara kolla på hundar och ta med Beckan. För jag vet inte  om det är så roligt att ställa ut.. jag har några dagar på mig att ändra mig. Övertala mig någon!! =)

Om jag går dit som besökare kan jag ju iallafall ha med mig halsband om någon skulle vara intresserad - vi får väl se!
  Nedan är en bild på Beckan på förra årets utställning - kolla vilken benget han var - jag hade bantat honom lite och det är inte så kul. Han är så bening här och nu är han fint vaderad och fryser inte ute! Han har fått lite hull till hösten och vintern! hm....



Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Naw, lilla smala Beckisen =) Han ska nog vara lite sådär mjuk tror jag, det är nog hans melodi va? ^^

2007-09-19 @ 21:45:58
URL: http://annaviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0