china

Jag har fått en ny idé och jag testar den just nu på en mkt bra kund! Jag älskar kinesiskt siden och samlar saker gjorda av det - speciellt kuddar till min kuddhörna! =) Och nu kom jag på idén att använda det till halsband. Jag är själv nöjd med mitt första halsband och idag ska jag sy ett till - i grönt. Och så blir det en ny reflexsele till Beckan. Den gamla är sliten och luktar unk. Jag har budat hem nya indiska band också - ett i marin/guld och ett i guld/grått - mkt fina band så jag är sugen på att använda dom och se hur det blir. Vi får se vad det hinns med idag. Jag ska sandpappra två stolar också och jag tror att det kommer att ta mer tid än jag tror.....

    

Kommentarer
Postat av: Annika Liljenström

Du är ju hur duktig som helst Linnea!! Jag kanske med får göra en beställning =) Men jag hör av mig i veckan! Ha det gott! kram kram!

2007-09-18 @ 11:24:18
URL: http://www.ikkan.se/zeta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0