Nytt och sytt i oktober

De senaste veckorna har jag sytt lite nya halsband och det har även blivit ett nytt täcke. Det kommer snart mera!

 Italienaren Vintra ska få ett nytt halsband i sidentyget med bambumönster.

 Whippeten Chinook har fått ett nytt halsband i marin och guld.

  Whippeten Eddi ska också få ett nytt halsband i vinrött och svart med paisleymönster.

  Chihuhua täcke till Johnny.

Jag tänkte även lägga ut lite förslag och tips här - jag har bland annat inhandlat lite rosa fleece. Se tips nedan!

 Passar såklart även med svart eller grön fleece!

 Här kan man t ex ha polyesterband i kaki till!

 Passar även med turkos fleece! 

   Det grå bandet med olika färger på fleecen! Jag har även polyesterband i grått!


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Det kommer nog trilla in en beställning från oss snart.. rooosa såklart ^^ men inte riktigt än, ekonomin tillåter inte riktigt. Men snart så =)

2007-11-02 @ 19:40:47
URL: http://annaviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0