dagens design

Idag har jag äntligen sytt ett nytt täcke. Jag hittade ett nytt tyg förra veckan som jag ska testa - jag vill att det ska vara vattentätt - vi får väl se om det är det. Jag ska impregnera det först. Om inte annat är det vindtätt! Det blev bra och resultatet ser ni nedan. Ikväll har jag även sytt ett nytt halsband - i serien "china" - ännu ett projekt och försök som har fått vänta. Men nu blev det av och bild ser ni nedan! Det blev riktigt bra - nu ska vi se hur materialet håller också!

       

Kommentarer
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

Jädrar i havet vad flott du blir i din duktiga mattes alla alster!!!*Avundsjuka* Puss på örat snygging!

2007-10-11 @ 15:26:35
URL: http://italienskvinthunds.blogg.se
Postat av: Anna-Viktoria

Ja jag har ju oxå ridit många år, men tappde sugen när min Nancy dog hemma i hagen...
Dansat har jag gjort en del med, otroligt befriande känsla faktiskt. i like it. Fast det är så svårt att bara göra det ibland.. om man inte är med i nån grupp eller så. Men man blir verkligen stark av dans, och snygga muskler får man med ^^
Jo, jag har tänk på det med... och det är ju ganska logiskt - man blir ju hungrigare när man rör sig mer. Men det är lite läskigt när man verkligen ser på henne att hon blivit smalare efter en långprommis.. lite hönan - hon har ju inget att ta av.
Azawakh är verkligen vackra - man blir lixom lite förtrollad av dom. Jag vill verkligen ha en saluki nån gång.. men fastnar mer och mer för greys oxå, kapptypen är verkligen FINA!!!
Jon på
bröllopet ja... troligen så blir det en riktigt snygg kostym - han vill verkligen INTE ha varken frack, jaquette eller frockcoat. Kommer nog bli lite i stil med Dave Navarro när han och Carmen Electra gifte sig - rockigt lixom =)

Du skriver dom bästa kommentarerna, alltid så långa =) Alltid lika roligt att läsa dom!!
Kram på dig och pussa Beckis från min och Bessie

2007-10-12 @ 20:25:42
URL: http://annaviktoria.blogg.se
Postat av: olgadapolga

ÅÅÅ såå snyggt !!!

2007-10-16 @ 19:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0