Vem är Beckham?

Den här frågan är lättare att svara på - den andra får jag nog återkomma till....

Beckham är min bästa vän. Efter idogt letande med ljus och lykta fann jag honom. När allt var tungt kom han till mig som ett ljus i mörket. Han är min hjälte, mitt hopp - min stjärna.

Han är snart 3 år och är en italiensk vinthund. Det bästa han vet är att springa lös i skogen eller ligga och sola i en solfläck inomhus eller ute på gräset. Han älskar ost och leverpastej, att leka med pipdjur och hoppa över hinder. Han är det snällaste och mildaste som finns. Ibland är han kaxig och busig. Bilden nedan är den första bilden jag tog på honom och då var han ca ett år. En månad senare hämtade jag hem honom och det är något av det bästa jag gjort i hela mitt liv. Som jag hade letat, funderat, diskuterat, planerat... och så fann jag honom. Och allt kändes så rätt. Han är mitt ljus.

image3

Kommentarer
Postat av: Amel

haaha gud va guligt!

2007-05-01 @ 16:23:35
URL: http://liveamel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0