indiska dekorationsband till nya halsband



Jag budade hem två jättefina band från Indien i vinrött och svart! Fleece finns i flera färger - dock inte oliv som jag velat ha. Men nu har jag iallafall sytt ett nytt halsband till Beckan i vinrött som jag är mkt nöjd med!  Se ny bild ovan!  som om han behövde ett halsband till...

Halsbanden går att få med flera olika färger på fleecen + flera mönstrade - ex djurmönster och kamoflage! Polyband finns i kaki, marin, vinrött och svart. Dekorationsband finns i flera bredder och mönster - se tidigare bilder!


Och sen har vi staffen Zombie som har fått ett nytt halsband! Hon blev så fin i sitt nya halsband som hon stolt ska visa upp på Åland!

Whippeten Challe har också fått ett nytt halsband med specialband från Lund! Mkt fint och jag är själv nöjd! Nu har jag äntligen fått en bild på Challe med sitt halsband och är mkt nöjd med resultatet!

Imorgon blir det knep o knåp igen med bogsele till Zombie och så ska jag göra klart halsbandet till chihuahuan Johnny! Bilder kommer såklart när det är färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0