är det verkligen sant?

Min drömjobb ligger ute och jag har precis skrivit klart mina ansökningar. Jag blev så glad när jag såg annonserna och det känns som en dröm. Fast jag inte har lämnat in dom och fastän jag inte har några garantier att jag ens blir kallad till intervju. Men jag hoppas. Det vore verkligen en vändning för mig, en ny start och en stort steg framåt på många sätt för mig. Jag har suttit hela em och hela dagen idag och skrivit. Och jag har fått hjälp med korrektur etc under em idag. Jag är eld och lågor. Dessa tjänster har inte funnits här innan och jag har på eget initivativ sökt den ena sen innan. Nu hoppas jag att jag har goda chanser. Tänk om jag kunde få ett riktigt jobb, ett jobb där jag har användning för min utbildning, min tidigare arbetslivserfarenhet. Detta är min dröm... och jag vill gärna leva den....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0