täcke och sele

Nu har jag äntligen kunnat fota mina nya grejer!

Jag hittade äntligen yttertyg till att sy ett eget täcke till Beckan och det blev bra! Det var roligt att sy något annat, något nytt! Synd att det ska vara så svårt att hitta yttertyg! Detta tyget är mina gamla regnbyxor!!

 Så här kul var det att stå modell.... tyckte Beckan!

Och så har jag gjort en ny sele - en lyx sele - så nu har jag ett helt kit i samma stil! Koppel var ju inte så svårt att sy... sen har jag ju halsbandet sedan tidigare!



sen har jag precis vunnit två bud på tradera med nya dekorationsband från Indien - ska bli kul att få hem dom inom kort! Det blir mer i detta vinröda som jag tycker är såå fint! Och den är det ett paisleymönstrat i turkos/rött och ett blommönstrat i beige/lila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0