medelålders män

Jag förlorade mitt drömjobb till en medelålders man med praktisk erfaranhet.... vad har jag som ung kvinna och teoretiker egentligen att komma med och konkurrera med? När ska jag få chansen att få praktisk erfarenhet? jag försöker tänka positivit, men idag har det varit svårt och det känns bara som jag förlorar jämt... har jag tur får de en liknande tjänst till och har jag ännu mer tur kan jag kanske ha chans på den ... Men just nu vill jag bara gråta. Hur länge ska det vara så här? Hur länge ska jag vänta på jobb? När ska jag få ett meningsfullt jobb där jag kan bidra med något viktigt? Där jag har erfarenhet av min utbildning och min arbetslivserfarenhet? När ska jag få blomma ut och få en fast tjänst? När ska jag få en chans.... 

And it's breaking me down
Watching the world spin round
While my dreams fall down
Is anybody out there?

Can anybody out there hear me?
'Cause I can't seem to hear myself
Can anybody out there see me?
'Cause I can't seem to see myself...
There's gotta be a heaven somewhere
Can you save me from this hell?
Can anybody out there feel me?
'Cause I can't seem to feel myself

Losing my way
Keep losing my way...
Can you help me find my way?
Losing my way
Keep losing my way...
Can you help me find my way?

Åh vad jag saknar min skatt idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0