kamoflage och leopard

Efter dagar av sybegär har jag idag fått lite gjort.... men inte alls som planerat. Jag knåpade på zombies sele men insåg efter ett tag att jag måste ha henne här så det blir rätt proportioner. Så jag gjorde klart Johnnys chihuahua halsband istället och sydde om ett halsband jag hade sen innan till nya modell. Mycket snyggare så här tycker jag! Så jag är rätt nöjd ändå. Jag har flera nya planer också. Men jag får vänta tills nästa gång jag är här och kan sy. Planen är att göra en ny, finare sele till Beckan men något av de nya banden. Vi får väl se - jag önskar också att jag fick in fler beställningar eller hittade något annat sätt att nå ut och locka köpare. jag kan ju inte göra hundra till Beckan....



Som ni ser är Johnny måttligt förtljust i att vara med på bild på det här sättet.... inte kul att stå på bordet och posera... Beckan däremot är rutinerad modelll! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0