grönt och lila/turkos

Nu har jag nya fina indiska dekorationsband - ett i mörkt lila med paisleymönster i turkos och rosa som man kan matcha med antingen marinblått eller turkos (polyesterband och fleece). Och ett band i grönt med blommor i beige, rosa och turkos - som jag har polyesterband i kaki och mörkgrön fleece till. Båda banden har ramar i guld och guldmönster i! Banden är i jättebra kvalitet och de är ganska grova vilket gör att de passar mkt bra till att sy i! Nu har jag sytt två nya halsband - och använt de nya dekorationsbanden såklart. Roligt att testa lite nya färger också!  Se bilder nedan!





Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!!
jag har kollat på dina halsband förut och har alltid tyckt att dom ärjättefina!!
jag köper mina band i karlskrona på ett ställe som heter AJ:s tyger. dom har jättefina band!
finns det något ställe i växjö med fina band och andra färger på nylonband?
mvh
sofia

2007-07-31 @ 17:42:32
Postat av: sofia och siri

hej!!
jag har kollat på dina halsband förut och har alltid tyckt att dom ärjättefina!!
jag köper mina band i karlskrona på ett ställe som heter AJ:s tyger. dom har jättefina band!
finns det något ställe i växjö med fina band och andra färger på nylonband?
mvh
sofia

2007-08-03 @ 18:56:07
URL: http://www.balzacsiri.webblogg.se
Postat av: sofia

aj:s tyger ligger vid stortorget. bredvid stortorget finns liksom ett litet torg med en fontän. runt det lilloa torget finns lite affärer som face. nästan bredvid face ligger tygaffären. jag är inte så bra på att förklara men jag hoppas att du hittar dit=)

2007-08-07 @ 11:43:14
Postat av: Anna, Dino och de andra...

WOAW !!! Så snygga halsband !!! - superproffsiga...hm, kanske jag skall beställa ännu ett till ( halsbandstokig - jag ? ) jag hör av mig...förresten är det okej om jag länkar till dig på min sida så kanske ännu fler upptäcker dina snygga halsband...

2007-08-08 @ 13:19:19
URL: http://olgadapolga.dinstudio.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0