Lite sent...

Precis när vi lämnat jul och nyår bakom oss och bara har blickarna framåt - mot vår, värme, ljus och allt gott som väntar så tänkte jag friska upp minnet av jul och snö. =) Här är lite glimtar från vår julhelg hemma.

    
     
    
     
Ja, mycket snö har vi haft - under flera månader. Det är först nu senaste veckorna som man börjat se vad som finns under all snö och is. Men så här fint var det till jul. Hundarna fick paket med korv, Max tittade på och fick besök av tomten. Hundarna kollade in skinkan i köket och suktade efter ett smakprov.

    
Godsaker till jul såklart. Macaroons (?) och mozartkulor. Två trötta julhundar och en fin amaryllis. Min julmat såg ut så här i år och bestod av en hel del goda grejer.

    
Arrangemang i all enkelhet. Massor med snö. Trött lite hund. Snö väller över garagetaken...

   
Beckan passade på att jobba med skon.

Kommentarer
Postat av: Jeanna

Åh, vad mysigt allt ser ut! =o)



En liten nyfiken fråga: Vilket av husen bor du/ni i?

2011-03-07 @ 10:44:48
Postat av: Linnea

Tack Jeanna!

Vi bor inte i något av de här huset,men det är vårt kök i röd/rutigt! Mina föräldrars kök är det ljusgrå. De andra husen är grannhus till mina föräldrar. Vi bor inte i villa utan i lägenhet, fast det är egen ingång och sådär!

2011-03-07 @ 14:11:44
Postat av: Jeanna

Jaha, jag hade av någon anledning fått för mig att ni bodde i hus? (Jag är nog förvirrad.) Men erat kök ser fint och hemtrevligt ut och dina föräldras är också fint.

2011-03-09 @ 16:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0