En bit av helgen

Igår tyckte jag att det var dags att besöka Grand Samarkand på riktigt. Allt är inte klart men det är redan en stor galleria. Jag hoppas på fler udda butiker, för de andra finns ju ändå i stan! Det finns även flera restauranger och det är bra att man kan köpa mat på olika ställen men ändå sitta ihop och äta. Vi valde dock att äta på samma ställe - Grafitti café. Vi träffade mina föräldrar där också så det blev en trevlig långlunch! Jag hittade en par annorlunda och roliga jeans på Dayli express - ett spanskt märke var det på jeansen som jag aldrig hört talas om innan. Men de satt perfekt och var som en andra hud. Jag provade ett par MissSixty också - äntligen går det att hitta i den här staden igen!! =) Men jag valde ändå de spanska jeansen - jag som är helt såld på MissSixty annars! Jag gjorde också ett fynd och köpte en bok till min samling!

   Fina detaljer!

Sen blev det en långrunda i skogen - 1½ h nästan... och det var delvis tungt att gå i blöt och isig snö.. men det var skönt att komma ut och gå ordentligt. Sen blev det gott bröd och fika! På kvällen gjorde jag afrikanska piroger med färs och så åt vi god sallad och dressing till! Hundarna var helt slut, och vi också... 

 
   


Kommentarer
Postat av: Lina

Är det Desigual som är märket på jeansen? Ser så ut.. Jag älskar verkligen deras kappor - helt såld på dem. De jag har sett har varit lite asymmetriska med färgglada olika knappar med bling-bling och mycket färg på kappan också! Man blir liksom glad! :) Har dock inte tagit mig råd att köpa någon än..



Hoppas ni mår bra allihopa! Nu börjar Vintra och Isis kunna springa lite smått i trädgården igen, men vi längtar tills det torkar upp lite och inte är så geggigt ute!



Kram!



Lina & Co

2011-03-15 @ 11:09:31
Postat av: Linnea med hundarna

Ja det var det! Helt nytt märke för mig! Jag kan tänka mig att du gillar deras kappor!! Ja det var ju inget billigt märke precis... Visst är det skönt med lite gräs att springa på - det tycker mina också! kram =)

2011-03-15 @ 20:51:59
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Gillar jeansen, helt klart!

Maten såg jättegod ut!

2011-04-02 @ 01:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0