Inför höst och kallare väder

Här är lite olika kombinationer som skulle passa fint till olika täcken! Det här är tyger som jag har hemma!

    
1. Skogsgrönt och ljusare mild grön samt matchande kamo-tyg till detaljer (polo och bröstkorgsskydd).

2. Mörkgrön fleece samt samma färg i bävernylon. Samma färg finns även till mudd. Matcha med kamotyg i samma gröna färg eller ärtgrön fleece.

3. Samma gröna tyger med mudd till.

4. För den vågade och färgglada! Gult bävernylon med matchande fleece eller varför inte lila med gula hjärtan!

   
1. Nougat brunt och mörkbrunt.

2. Bävernylon i färgen stone som är gråbeige - passar till brun teddy eller kamo-tyg.

3. Samma bävernylon men till petrolblått eller kamo-tyg i andra färger.

4. Samma bävernylon men här till vinröd teddy och fleece. Eller varför inte ett vinrött täcke med fleece på utsidan och teddy på insidan.

 Nu har jag även skinn i silverfärg hemma!


Kommentarer
Postat av: Jeanna

Vad coolt med skinn i silver!

2011-08-10 @ 14:58:16
Postat av: Linnea med hundarna

Eller hur Jeanna - jag tror det blir jättefina halsband! =D

2011-08-12 @ 13:16:46
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-08-25 @ 20:37:00
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0