Dagar att minnas - decembergalleri

Vi har haft en fantastisk vinter, snö och kallt, en del dagar så vackra - jag är glad att jag tagit med kameran trots 10-20 minusgrader. Det är det värt! Här är tre promenader vi tog under slutet av december.


  
Är det inte vackert så det nästan gör lite lite ont. Jag får den där känslan av att stanna tiden, bara vara kvar därute och njuta. Kanske är det förgängligheten som gör det så extra vackert.



Jag älskar de där pastelliga ljusa färgerna, den ljusblå färgen, den rosa himlen. Skuggor av snö måste de vara de allra finaste skuggorna.


Nyanser av grått och vitt. Ännu en kall dag.




Och med kylan kommer solen, som jag brukar säga. =)

 
Dagens sista strålar.

Kommentarer
Postat av: Jeanna

Wow, vilka underbart härliga vinterbilder! De med solnedgången ser gudomliga ut, Linnea!

2011-02-06 @ 21:26:04
URL: http://jeannasuniversum.wordpress.com/
Postat av: AnnaViktoria

Det är himla skönt med vår kan jag lova =)

Bessan har det bra på "semester" i skogen hos mina föräldrar - projekt "vaccination pass och annat man behöver för att flytta till england som hund"-pågår. Jag saknar henne tokmycket! Vill helst ha hit henne igår ;)

2011-02-28 @ 06:12:50
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0