Vår vy

Jag har tagit väldigt lite bilder senaste tiden har jag kommit på när jag precis tömde kameran. Men idag på eftermiddagen fick kameran följa med på en runda med mig och hundarna. Trots att vi varit iväg tre timmar till ridhuset och tränat idag så kände jag att vi måste komma ut i ljuset. Även om det inte är någon sol. Så vi gick längs hagarna och över åkrarna här och njöt av vår vy. Vad jag saknar våra rundor nu när det är vinter - att kunna gå i naturen varje dag och låta hundarna gå fritt. Men snart kommer några dagar då vi har ledigt - det ska bli skönt.

   
  

Jag är så glad att det kommit lite snö igen - jag hoppas på kallare väder och snö framöver!

      
   

Kommentarer
Postat av: Jeanna

Men vad härligt det ser ut! Och tänk att ni har/har haft snö där uppe medan vi endast har haft barmark...

2012-01-05 @ 00:59:51
Postat av: Linnea

Vi har haft väldigt lite snö i år, speciellt om man jämför med 2010 och 2009 - förra året var det extremt mkt snö. Jag älskar det och jag måste ute och fota och ta med hundarna! =) Jag hoppas på mer frost och en kall vinter under januari och februari!

2012-01-05 @ 16:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0